Tuesday, October 27, 2015

KITHAITHO BY PASTOR ANTHONY MUSEMBI





Verse1
Niuthaitha nukilitye wasya wakwa           (I worship you with all my voice)
 nundu we wi ngai munene,                          (because you are a great God )
(wi ngai munene)                                             (you are a great God)
Niuthaitha nukilitye ngoo yakwa                 (I worship you with all my heart)
 nundu we wi ngai munene,                            (because you are a great God )

(Refrain)
yeova osa ndaia,                            (receive all the respect jehova)
(mwiai) osa nguma                       (God receive all the praises)
masiah osa ndaia,                            (messiah receive all the respect)
 asa wakwa osa ngatho,x2            (my lord receive all the praises)


verse 2
Niuthaitha nulikilitye moko ,             (I lift my hands up to worship you)
nundu we wi ngai munene                   (because you are a great God)
(wi ngai munene)                                     (you are a great God)
Ni uthaitha ndulitye ndu nye,                (I have knelt down to worship you)
 nundu we wi ngai wasyama ,                 (because you are a miracle God)
(refrain)

Verse3
Niuthaitha nzungite kusunga ,                 (I worship you as I dance)
nundu we wi ngai munene ,                      (because you are a great God)
(wi ngai munene)                                         (you are a great God)
Niuthaitha ngenete kukena,                       (I worship you as I shine)
 nundu we wi ngai wa syama                      (because you are a miracle God)
(Refrain)

Verse4
Kwa usyai ukimi,                                   (ululate )
 na utanu nundu, ni ngai munene    (ululate with joy because He is a great God)
Mbaitu sililai na kithito,                       (my shout,loudly)
 nundu ni  ngai wa syama                     (because He is a miracle God)
(Refrain)

No comments: